81500, вул. Джерельна, 16, м. Городок Львівської області. Тел. 03-231-30462, e-mail: gorodokrvo@gmail.com

Схема психолого- педагогічної характеристики на учня для повторного вивчення в ПМПК

Схема психолого- педагогічної характеристики на учня для повторного вивчення в ПМПК   1. Прізвище, ім’я, по батькові, дата народження. 2. Коли прибув на навчання, з яким психолого – педагогічним висновком, відповідно до рекомендації якої установи, з яким терміном, клас навчання. 3. Рівень знань, умінь та навичок на час поступлення у навчальний заклад з основних предметів. 4. Рівень розвитку пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери на час поступлення у школу. 5. Рівень засвоєння основних навчальних дисциплін відповідно до визначеної програми спецшколи протягом випробувального терміну: • Рівень навчальних досягнень з української мови - читання: побуквенне, поскладове, словами, реченнями; - переказ, розуміння змісту прочитаного (самостійний, змістовий, за допомогою навідних запитань, перелік окремих речень, мало пов’язаних між собою); - письмо під диктовку: окремі склади, слова, речення; - копіювання: з помилками чи без помилок; - сформованість графічних навичок: дотримання рядка у зошиті, каліграфія. • Рівень навчальних досягнень з математики: - наявність стійкого поняття числа, порядкова лічба у межах 10 (20-100) у прямому і зворотному порядку; - виконання лічильних операцій (у яких межах, використання допомоги); - розв’язування задач. • Засвоєння навчального матеріалу з інших предметів. 6. Рівень засвоєння програмового навчального матеріалу після надання індивідуальної допомоги вчителем-дефектологом. 7. Рівень активізації інтелектуальної діяльності школяра після індивідуальних корекційно-розвивальних занять з психологом з розвитку пізнавальних процесів, удосконалення сенсомоторних умінь та навичок, збагачення словникового запасу і корекції порушень звуковимови (використані методики для удосконалення та корекції пізнавальних процесів). 8. Вплив корекційно-розвивальної роботи на формування загальноосвітніх вмінь, навичок та емоційно-вольову сферу дитини. 9. Особливості трудової діяльності. 10. Моральні риси школяра. 11. Взаємовідносини з однолітками та дорослими. 12. Рекомендації педагогічного колективу, який працює з учнем, щодо подальшого освітнього маршруту школяра. Директор школи ____________________ _______________ (прізвище, ім’я, по батькові) (підпис) Класовод __________________________ _______________ (прізвище, ім’я, по батькові) (підпис) Практичний психолог_________________ _______________ (прізвище, ім’я, по батькові) (підпис) Логопед ___________________________ _______________ (прізвище, ім’я, по батькові) (підпис)  

Copyright © 2013. All Rights Reserved.

Освітній портал Яндекс.Метрика