81500, вул. Джерельна, 16, м. Городок Львівської області. Тел. 03-231-30462, e-mail: gorodokrvo@gmail.com

Педагоги набувають досвід в Естонських друзів

У вересні 2017 року делегація вчителів з Львівської області відвідала Естонію. Метою подорожі було набуття досвіду інтерактивного методу навчання.  Були приємно вражені гостинністю наших естонських друзів Сірії та Георга Ахера, які організовували та розказали про етапи створення незалежної школи, де діти не лише навчают ься, але й виховуються. Кожна школа чи дитячий заклад, який відвідали, відрізнявся своєю індивідуальністю та креативністю. Вчителі ділилися досвідом, проводили уроки на свіжому повітрі та за межами школи, орга нізовували спільні тренінги, а учні з радістю розказували про теплі стосунки між ними та вчителями і обмінювалися думками про школу. Ресурсно-інформаційний центр з освіти сталого розвитку (громадська організація, м.Львів) спільно з NPO HARED,  Training and Development Centre (Estonia)  6 та 11 жовтня в рамках проекту «Сталий розвиток та кризовий менеджмент через активне навчання та екологічну компетентність» на базі Городоцького НВК №5 провели навчальні семінари з вихователями та практичними психологами Городоцького та Пустомитівського районів. Педагоги ДНЗ  разом із представником делегації з естонської сторони Еве Кьолмаллік вкотре мали змогу почерпнути цікаві та змістовні ідеї, методи та прийоми навчання та виховання дошкільнят. Зокрема перейняли досвід ознайомлення дітей з птахами, набули практичних навичок виготовлення безпечної годівнички, проведення цікавих пізнавальних ігор без атрибутів. Всі учасники навчального семінару активно  плели та розплітали павутиння. Цікавими були й ігри з природнім матеріалом та з кольорами і дзеркальцем, ігри «наосліп», що дають можливість дошкільнятам розвивати тактильні відчуття. Арт-терапевт із Естонії Енне Піл провела семінар-тренінг з практичними психологами про розвиток мозку дитини від народження до повноліття. Обговорювались питання взаємин батька й матері, у яких є неповнолітня дитина, бо вона робить усе те, що бачить. Тому приклад поведінки батьків є дуже важливим. Оскільки арт-терапія набуває великої популярності як терапевтична методика, то практичні психологи з Естонії запропонували своїм колегам з України випробувати на собі арт-терапевтичні техніки. Одним із методів арт-терапії є «Мандала». Усі учасники тренінгу працювали над створенням мандали власного життя. Цю вправу доцільно проводити як і з дітьми, так і з дорослими для корекції емоційного стану, нормалізації поведінки. Якщо в людини є психологічні проблеми, їх можна подолати за допомогою сили мистецтва. Педагоги зрозуміли, що освіта в Естонії це рух, який допомагає доброму вчителю стати відмінним.  

Copyright © 2013. All Rights Reserved.

Освітній портал Яндекс.Метрика