Навчаються не тільки учні

15 лютого у Галичанівській ЗОШ І-ІІ ступенів зібралися заступники директорів з навчально- виховної роботи зі шкіл, які належать до освітнього округу Городоцької ЗОШ № 5 І-ІІІ ступенів на семінар «Педагогічний аналіз та  моніторинг управління навчальним закладом».

Учасники семінару шукали відповіді на  питання як побудувати освітній процес так, щоб кожна дитина реалізувала себе як у навчанні , так і в позаурочному житті, як організувати роботу педагогічного колективу так, щоб усім учасникам освітнього  процесу було комфортно, а результат діяльності був максимально якісним, як відстежити цю результативність на рівні кожного учня та кожного вчителя.

Прийшли до спільного висновку, що оперативну, точну й об’єктивну інформацію можуть дати моніторингові дослідження.

Говорили учасники семінару про мету і завдання моніторингу , його види, про моніторингові дослідження, які використовуються адміністрацією школи під час комплексного оцінювання діяльності вчителя під час атестації, знайомились з методикою впровадження моніторингових досліджень в систему роботи вчителя.

В ході дискусії про якість освіти встановили відмінність між контролем, який виявляє рівень навчальних досягнень  учнів, і моніторингом, який відповідає на  питання «Чому такий рівень навчальних досягнень  і як можна покращити цей результат?».

Заступник директора Галичанівської ЗОШ  Бала Ігор Ярославович продемонстрував колегам , як на практиці реалізовує теоретичні засади моніторингу.

Кожен учасник семінару отримав  папку з матеріалами.

Виступаючі поділилися своїми  напрацюваннями  з даного  питання, визнали той факт, що моніторингові дослідження  відіграють вагому роль в управлінні освітнім закладом, а тому необхідно  активізувати дану роботу.

Залишити відповідь